miércoles, 4 de mayo de 2011

Mostra de Dansa 2011 0001

9 comentarios:

  1. Hola sóc el pare de l'Àlex, ahir no vaig poder assistir a la gran actuació de dansa dels nostres nens i amb aquesta mostra he vist que ho van fer d'allò més bé. Amb va agradar especialement la segona dansa, era molt bonica i feien els passos molt ben fets.
    Us felicito a tots els que heu col.laborat al llarg del curs fent possible aquesta actuació. Vist a l'escenari sembla fàcil, però tots sabem que no ho és.
    F e l i c i t a t s!

    ResponderEliminar
  2. Eva i Alex moltes gràcies per seguir-nos, no va ser fàcil,però amb la col.laboració de tothom, va ser un éxit.

    ResponderEliminar
  3. soc la mare de la P aula no vaig poder anar a la actuació.M'agradat molt el video.

    ResponderEliminar
  4. m'agradat molt el video alicia!!!

    ResponderEliminar
  5. que bé ens ho vem pasar,felicitats a tots perqué vem ballar molt bé

    ResponderEliminar
  6. Soc la mare de la Mònica es el primer any que vaig poder anar a veure la mostra de dansa,i hem va agradar molt estaven molt guapos i molt ven coordinats moltes felicitats.

    ResponderEliminar
  7. Moltes gràcies a les mares i pares que seguiu el blog. Ho van fer molt bé, gràcies a la mestra de dansa, la Montserrat.
    M'agrada saber que us ho vau passra molt bé Joana,creia que estavéu molt nerviosos......Paula has d'aprendre a fer videos,és interessant i molt creatiu!!

    ResponderEliminar